♥ gomofm chatbox ♥

♥ http://www.akusetan-bukanmalaikat.blogspot.com/ ♥

♥ http://www.akusetan-bukanmalaikat.blogspot.com/ ♥

1st time nek bas ^_^

hoke2..aku xpenah uat en3 mende pn kat blog aku..tp la ni aku ter gatai gerak jari2 aku ni nak menaip..ari ni mmg sejarah ar aku nek bas kene sound tego ngn pakcik xensem kondukter bas yg aku nek tuh..ahahaa..senanye,aku nek bas ni bukan sesaje mama aku suh g ngorat skolah ke mende an,aku nek bas ni pon sebab aku di cabaq sebenaq2nya..seingat aku la an,last skali aku nek bas masa aku tingkat 3 [tu pon ponteng p cc]..hahah..


                                                             ni ha tiket bas aku tadi,heh  (^^,)

haa..tu diaaaaa..gambaq tiket num ekoq bas pon aku upload..hahaha..td an,selamber badak betoi kondukter bas tu sound aku "adik,bas ni selamat..xpayah la pakai helmet lam bas".. haha,aku sebenaqnya di CABAQ pakai helmet lam bas..ade la sorg alien minah ni..die cabaq nya aku pakai helmet lam bas.apa dia ingat aku xleh buat ke an?aku pon sebenaqnya dah lupa pon dateline yg die bg tuh..alih2 semalam dia igtkan aku lak..
"eh,sok last tau yg cabaran alicafe power root yg di tawarkan"..aku punya la bangang leh lupa xingat..seb bek la dak tu bgtau aku an..tp ade janji nye pulakkkkk..janji ape???RAHSIA..




ahaaaa...ni la dia pic aku dalam bas td..skg aku dah uat keje aku..now,aku nak g tuntut janji2 manis dia,ngeh2..ape yg aku nak mintak ye?mintak maaf pon,raya lambat lagi..heh,
PAPAiiiiiii....