♥ gomofm chatbox ♥

♥ http://www.akusetan-bukanmalaikat.blogspot.com/ ♥

♥ http://www.akusetan-bukanmalaikat.blogspot.com/ ♥

♥ ♥ Luahan ♥ Hati ♥ Terluka ♥ ♥


Pertama kali ku dengar suaramu
sayunya hati ku merindui dirimu
walaupon belum kita bersua muka
namun aku tetap jatuh cinta...


kini ku telah jatuh cinta pada mu
suara mu yang merdu membuat aku rindu
alangkah sedih dan kecewanya aku
bila engkau mempermainkan cinta ku...

akan ku renang lautan yang berapi
membuktikan kehebatannya cinta ini
tetapi jikalau kau meninggalkan aku
terhiris hati ini terguris jiwa ini
menangis tak berlagu...

kerana kecewa hidupku merana
pabila ku tahu kau sudah berpunya
kau membuatku percayakan mu
sehingga aku di tipu...

sayangku pimpinkan tangan ku
menuju mahligai bahgia
kita bersama nikmati kisah cinta
hidup bagaikan di syurga..ooh kasih...

ku di tinggalkan setelah dilukai
kau membuat ku tak mahu bercinta lagi
mengapa sayang kau buat ku begini
terluka hati ini pabila sebenarnya
cintaku di khianati...

biarpun ombak yang merubah pantai
kasih ku takkan hancur berderai
biarpun hari berganti hari
dirimu tetap ku nanti...

kasih ku jujurlah pada ku
jikalau kau tak cintakan ku
cukuplah sudah kau mempersiakan ku
pergilah dari hidup ku..ooh kasih...


inilah luahan dari hati yang suci..



bagiku inilah luahan dari hati yang terluka...



4 comments:

  1. aslamualikum leh tumpang lalu nk wat iklan sem jap..kahkah ..larikkk :P

  1. haha sida..rindu gile kat skandel aku nih..haha..igt dah lupa kat ceq :p..lagu sem 1 plzzzzzzz~~haha~~

  1. asal blog setan jiwang!!!!huwaaaaa!

  1. oii3...setan pon ade ati n perasaan ape kan?xkan la aku nk letak entry aku rogol org lak an?kang aku kena spam lak..hahaha~~