♥ gomofm chatbox ♥

♥ http://www.akusetan-bukanmalaikat.blogspot.com/ ♥

♥ http://www.akusetan-bukanmalaikat.blogspot.com/ ♥

~award~

aku xpenah tahu menahu mende2 gini wesss..tp aku di paksa ajar oleh seekor minah nehh..
so aku turutkan jua kehendak beliau [kang xnk kawan ngn aku laj,dah ajak kawen trus kang haha]...oke2,begini begitu lah soklan nye,dan same2 lah kowg tgk jawapan2 aku yee...

mokgo,tocei2 haip haip (^^,)

ucapan kepada pemberi award cik mokgo..
*apo nak kata?ekau dah bg,den uat yola..n thanz 4 teach me how to belog2 ekh..haha~..*


4 ciri lelaki/wanita idaman untuk dijadikan isteri/suami
1* setia,jujur,caring,amanah saham,leh trima aku n my family SEADANYA
2* hormat aku n sentiasa igt yg aku juga berperasaan[aku bukan malaikat]
3* sentiasa menyayangi n mencintai aku selamanya[walaupon kdg2 goyang]
4* jgn memertikaikan segala kasih syg yg aku berikan[kerana segalanya lillahi ta'ala]
mcm poyo lak ayat tuh,haha..layan jek!! =.='


penah ade dulu sekor,tp kawen ngn org lain lak!!dammm!!
*bukan jodoh aku,nk uat cmne ann..*


1 tips untuk kekalkan hubungan dengan pasangan
*jgn pernah ada rasa curiga n jgn sesekali 'menduakan'
sakit weyyyhhh!!*


Pernah ade terjumpa Doa Pendekat Jodoh dan Putus Cinta?
*ade ke doa cmtu??lau ade,aman kowt weyhhh..haha!!*


2 link pilihan anda dan beritahu mereka telah memenangi award ini

1* mokgo n the geng's
2*miss arina's a.k.a embun pagi
3*shida blue gurl a.k.a my gurl


aku lau salu on9,mula2 skali mende yg aku uat,sti aku skodeng lu belog mokgo tuh..tahh npe tahh aku suke p skodeng belog die
[padahal aku nak merem*** hahaha]
hoke2,byeppp....

1 comments:

  1. wahhh..hang p publish nama haku sekali ke weh..huwaaaa~~~