♥ gomofm chatbox ♥

♥ http://www.akusetan-bukanmalaikat.blogspot.com/ ♥

♥ http://www.akusetan-bukanmalaikat.blogspot.com/ ♥

pada syurga diwajah siapa....


Tuhan sengaja menduga aku kita 
Di mana kesabaran manusia 
Engkau misteri isteri yang ku sanjungi 
Lambang semangat cinta dunia

Pasti engkau terkenangkan 
Peristiwa semalam 
Saatku menggadaikan cinta 
Pada onak dan duri asmara

Entah di mana akal fikiran 
Hingga kau sesat di jalan yang terang 
Ini suratan yang diberikan 
Menguji kekuatan jiwa

Waktu aku kau lupakan 
Dalam kemarau panjang 
Betapa hati ku mu rela 
Demi melihat kau ku bahagia

ku Kau menahan segala siksa 
Di hati hanya berdoa 
Mengharapkan engkau aku kan pulang 
Agar terang cahaya

Ku yang hanyut di arus dosa 
Di laut ribut melanda 
Dan berenang ke pelabuhan 
Kasih sayang sebenar

Air mata cinta darimu 
Ku menjadi rindu 
Pada syurga di wajahmu 
Tiada tanda kau berdosa

Biar aku cium tangan mu 
Membasuh lumpur di muka 
Ku yang hanyut berarus dosa 
Di laut ribut melanda

Kau menahan segala seksa 
Di hati hanya berdoa 
Ku berenang ke pelabuhan 
Mencari cinta sebenar

Kan ku tahan apa hukuman 
Di hati hanya berdoa 
Biar aku cium tangan mu 
Sekali lagi bersama

Bukan sekali jalan berduri 
Hanya tuhan yang pasti 
Mengerti...




kau nak aku belah dari hidup kau,i will do it..
thanz 4 all the time u spend time 4 me..

0 comments: